Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Informacja o wnioskach do Protokołu z Sesji z dnia 11 października 2021 r.
3. Wnioski do porządku obrad.
4. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
6. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta, przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na 2022 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLI/337/14 Rady Miejskiej w Błoniu z dnia 5 lutego 2014 r. w sprawie ustalenia zasad ponoszenia odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi) oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego porozumienia międzygminnego w zakresie powierzenia Gminie Ostróda realizacji zadania publicznego polegającego na świadczeniu usług opiekuńczych i bytowych w formie rodzinnego domu pomocy.
10. Podjęcie uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy Błonie z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2022 roku.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli, dla których Gmina Błonie jest organem prowadzącym.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego dotyczącego współdziałania Gmin w celu wyznaczenia aglomeracji Błonie.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do Burmistrza Błonia podania z dnia 24 czerwca 2020 r.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Warszawskiego Zachodniego, do Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Powiecie Warszawskim Zachodnim i do Państwowej Straży Pożarnej petycji mieszkańców Bramek.
15. Informacja o żądaniach (roszczeniach odszkodowawczych) w związku z uchwalonym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydanych decyzjach ustalających opłatę planistyczną w okresie od dn. 01.11.2020 r. do dn. 30.09.2021 r.
16. Informacja na temat prac nad wdrożeniem nowych linii komunikacji autobusowej na terenie gminy Błonie, w ramach Związku powiatowo - gminnego "Grodziskie Przewozy Autobusowe".
17. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Błonia o wynikach przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych.
18. Informacje bieżące, interpelacje, wolne wnioski i pytania.
19. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady
/-/ Tomasz Wiśniewski