GMINA BŁONIE

oficjalny serwis Gminy Błonie
Strona główna - Gmina Błonie

O G Ł O S Z E N I E o XXXI Sesji Rady Miejskiej w Błoniu - 17.05.2021 r.

    O G Ł O S Z E N I E

    W dniu 17 maja 2021 r. o godz. 17:00

    odbędzie się

    XXXI Sesja Rady Miejskiej w Błoniu

    Na podstawie art. 15zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r.  o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.

    (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.)

    sesja odbędzie się w trybie zdalnym.

     

    Porządek obrad:

    1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
    2. Informacja o wnioskach do Protokołu z Sesji z dnia 19 kwietnia 2021 r.                                        
    3. Wnioski do porządku obrad.
    4. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Rady Miejskiej w Błoniu w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Błonie na lata 2021-2026.
    5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową Gminy Błonie na rok 2021.
    6. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Błonie Wieś - Bieniewicka północ.
    7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielenia dotacji celowej z budżetu Gminy Błonie na zadanie służące ochronie powietrza, polegającej na trwałej zmianie ogrzewania węglowego na proekologiczne.
    8. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do Burmistrza Błonia podania mieszkańców kamienicy położonej w Błoniu przy ul. Piłsudskiego 21.
    9. Podjęcie uchwały w sprawie zajęcia stanowiska i przekazania Skargi z dnia 27 kwietnia 2021 r.
    10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
    11. Informacje bieżące, wolne wnioski i pytania.
    12. Zamknięcie sesji.

     

    Wszystkich mieszkańców Gminy Błonie zachęcam i zapraszam do udziału w Sesji w trybie on-line, do której link będzie dostępny na stronie internetowej www.blonie.pl.
    Pytania do omawianych punktów porządku obrad proszę o wysyłanie na adres biuro.rady@um.blonie.pl do dnia 10.05.2021 r. do godz. 15:00.
    Projekty uchwał będą dostępne na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Błoniu.
    „Informuję, że zgłoszenie się do zadawania pytań jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie  i upublicznienie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz treści wypowiedzi”.


    Przewodniczący Rady
    /-/ Tomasz Wiśniewski

Ministerstwo Cyfryzacji
Projekt pt.:"Wzrost dostępności serwisów internetowych w Błoniu - szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych" dofinansowany ze środków Ministra Cyfryzacji
Strona internetowa bez barier


Copyright © by Urząd Miejski w Błoniu 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.