GMINA BŁONIE

oficjalny serwis Gminy Błonie
Strona główna - Gmina Błonie

Komunikat PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

    Szanowni Państwo, 

    Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz  pracowników biur, informujemy, że od 14 marca 2020 r. do odwołania wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE.

    Jednocześnie przypominamy, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m. in.:
     

    • zawarcie nowej umowy gazowej 
    • podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej 
    • podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach 
    • kontrolę bieżącego salda płatności obsługę płatności elektronicznych 
    • wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej 
    • zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie 
    • zmianę grupy taryfowej 
    • przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty 
    • kontakt na wybrany temat poprzez formularz 
    • zawarcie umowy na usługi dodatkowe

    Do Państwa dyspozycji jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.
    O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na stronie www.pgnig.pl.
    Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.

    *W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinię prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: kontakt@pgnig.pl


    Z poważaniem,
    PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Ministerstwo Cyfryzacji
Projekt pt.:"Wzrost dostępności serwisów internetowych w Błoniu - szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych" dofinansowany ze środków Ministra Cyfryzacji
Strona internetowa bez barier


Copyright © by Urząd Miejski w Błoniu 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.