GMINA BŁONIE

oficjalny serwis Gminy Błonie
Strona główna - Gmina Błonie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

    Burmistrz Błonia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie

    I. Stanowisko pracy: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

    II. Wymagania niezbędne od kandydatów:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności: prawo, administracja lub wyższe magisterskie i podyplomowe w zakresie administracji,
    5. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
    6. znajomość i obsługa programów Systemu Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO
    7. nieposzlakowana opinia,

    III. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

    1. znajomość przepisów w zakresie akt stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu cywilnego,
    2. znajomość procedur administracyjnych, w tym Kodeksu postępowania administracyjnego,
    3. samodzielność pracy na zajmowanym stanowisku,
    4. bardzo dobra praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstu.

    Predyspozycje personalne:

    -odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność zarządzania zespołem pracowniczym, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresu, wysoka kultura osobista.

    IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

    dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego, cywilnego tym:

    a/ sporządzanie aktów urodzeń w Systemach Rejestrów Państwowych,

    b/ prowadzenie wszelkich spraw związanych z rejestracją aktu urodzenia,

    c/ sporządzanie wzmianek w aktach urodzeń, małżeństw i zgonów na podstawie

    orzeczeń sądowych oraz decyzji administracyjnych,

    przyjmowanie oświadczeń:

    a/ o wstąpieniu w związek małżeński,

    b/ o uznaniu ojcostwa,

    c/ o zmianie imienia ( imion) dziecku,

    d/ o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,

    aktualizowanie rejestru PESEL o zdarzenia z zakresu rejestracji stanu cywilnego.

    V. Warunki pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Błoniu:

    praca w warunkach biurowych oraz związana z wykorzystaniem komputera

    i innych urządzeń biurowych,

    podczas przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński praca

    może być wykonywana w siedzibie USC w Błoniu oraz poza siedzibą USC,

    częste kontakty z interesantami, sytuacje stresowe podczas wystąpień publicznych,

    zmienne tempo pracy, praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

     

    Wskaźnik zatrudnienia:

    W miesiącu październiku 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

    VI. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny,
    2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Błoniu lub w Dziale Kadr Urzędu Miejskiego w Błoniu,
    3. życiorys / CV /
    4. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy,
    6. kserokopia dowodu osobistego,
    7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    9. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

    Przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat składa informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

    VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

    Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Błoniu, ul. Rynek 6 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego" do dnia 21 listopada 2016 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

     

    Burmistrz Błonia
    Zenon Reszka

    Błonie, 08 listopada 2016 r.

     

    Do pobrania: Kwestionariusz osobowy

Ministerstwo Cyfryzacji
Projekt pt.:"Wzrost dostępności serwisów internetowych w Błoniu - szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych" dofinansowany ze środków Ministra Cyfryzacji
Strona internetowa bez barier


Copyright © by Urząd Miejski w Błoniu 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.