GMINA BŁONIE

oficjalny serwis Gminy Błonie
Strona główna - Gmina Błonie

OGŁOSZENIE - XII Sesja Rady Miejskiej - 14.10.2019

    W dniu 14 października 2019 r. o godz. 17.30 w sali konferencyjnej w Centrum Kultury w Błoniu, ul. Jana Pawła II 1 B odbędzie się XII Sesja Rady Miejskiej w Błoniu.

    Porządek obrad:

    1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
    2. Wręczenie stypendiów i nagród.
    3. Informacja o wnioskach do Protokołu z Sesji w dniu 9 września 2019 r.
    4. Wnioski do porządku obrad.
    5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Budżetową Gminy Błonie na rok 2019.
    6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej w Błoniu w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Błonie na lata 2019-2024.
    7. Procedura związana z wyborami ławników do sądów powszechnych na kadencję 2020-2023:
      1. Przedstawienie opinii przez powołany przez Radę Miejską Zespół ds. zaopiniowania kandydatów na ławników do sądów powszechnych na kadencję 2020-2023.
      2. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
      3. Przeprowadzenie tajnych głosowań w sprawie wyboru ławników do:
        • Sądu Okręgowego w Warszawie,
        • Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim.
      4. Ogłoszenie przez Komisję Skrutacyjną wyników przeprowadzonych tajnych głosowań w sprawie wyborów ławników do poszczególnych sądów powszechnych.
      5. Podjęcie uchwał w sprawie:
        • wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Warszawie,
        • wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim.
    8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XLVIII/381/18 Rady Miejskiej w Błoniu z dnia 16 kwietnia 2018 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia mieszkańców Gminy Błonie.
    9. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Błonie dla obszaru, którego granice wyznaczają: oś ul. Staszica, północna granica administracyjna miasta Błonie, oś ul. Lesznowskiej, północna linia rozgraniczająca ul. Powstańców – Część A2.
    10. Informacja o żądaniach (roszczeniach odszkodowawczych) w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydanych decyzjach ustalających opłatę planistyczną w okresie od 01.10.2018 r. do 30.09.2019 r.
    11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Błonia o wynikach przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych.
    12. Informacja z działalności Straży Miejskiej w roku 2018 i w I półroczu roku 2019 r.
    13. Informacje bieżące, interpelacje, wolne wnioski i pytania.
    14. Zamknięcie sesji.

    Przewodniczący Rady
    /-/ Tomasz Wiśniewski

Ministerstwo Cyfryzacji
Projekt pt.:"Wzrost dostępności serwisów internetowych w Błoniu - szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych" dofinansowany ze środków Ministra Cyfryzacji
Strona internetowa bez barier


Copyright © by Urząd Miejski w Błoniu 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.